9 mars

1 månad sen jag fyllde år då :)

Den underbara dagen började med att jag missade bussen.. Men vår första lektion var Idrott och äntligen så hade vi dans ! Eller mest Teori men iaf !kommer bli så jääävla najs ! Skulle ha haft Engelska prov i dag men så blev det inte.. Ska visst göra det på Torsdag.. Det är väll iofs bra :)

Hade matte plussaprov idag också..ingen aning om hur det gick..tror att det inte gick så bra.."/
Efter att ha stått o typ busat i korridoren med massa folk gick jag och Adrian hem till mig. Vet inte riktit vad vi gjorde men jag ahde iaf kul xD

När han gick vis 20 kom Lina hit :) Hon Hade med sig massa skivor. Vi skulle välja två låtar som passade in i det perfekta tempot til dans uppgiften vi fått. Det blev Bosson - I believe och Bossan - One in a million.
Suuuuper ! :D

Imorrn ska jag nog till Lina hela kvällen o öva :)

Nu ska jag kanske kolla på film elr ngt..Börjar 09.25 imorrn..SOFT! Carro kommer ! :DDD

Vi hörs !<3

Postat av: Jillou :)

hur länge har ud och adrian varit tillsammans? :D:D<3333

2009-03-11 @ 23:43:38
URL: http://sohardtofind.blogg.se/
Postat av: Lina.

Vi måste säga till Hasse att vi inte alls hinner tills på måndag!

<3

2009-03-12 @ 17:40:42
URL: http://colourfulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: