8 mars

Hejsan alla.
Förlåt för dålig uppdatering.. Men har bara inte orkat.

Men ja'a..vad har hänt.

I torsdags höll jag och några andra från kvicken, hökis och Gubbis i en Elevrådkonferans. Det var helt okej. Det var några föreläsningar sen körde vi lite lekar och så.

I fredags Ringde Magnus J mig vid 20 över 9 tror jag.. och sa att jag skulle komma till skolan 10.15. Och jag hade sovmorgon till 10:40.. Så jag var tvungen att ta bussen som gick ca kvart i 10. Blev lite strssigt men jag klarade det. Väl faramme i skolan stog jag och några andra i kafeterian och hade skoltröjnings provning. Hag själv är inte helt nöjd med märket som röstades fram..ville hellre ha det andra men det är helt okej. Hade Hemkunskap sista lektionen..Gick faktsit skit bra. Men vet inte om jag kommer orka lyssna på läraren så mycket mer..hon pratar i 2 timme av 2½..

I går var jag i skolan lite.. Följde med en kompis som skulle göra klart ett arbete. hahah. Det började bra men sen började vi bara bråka xDD På skoj dåra..men iaf.
sen var jag med Adrian :)<33 Vi gick runt lite o snacka.


Nu ska jag snart i väg till mormor och morfar..så vi hörs senare :)

Pussar <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: