22 mars

Hejhej :)

Blev inget inlägg igår, orkade inte.."/ Men spendeasde det mesta av dagen i centrum igår. Var med Nanding först. sen träffade vi Hanna och Jill. Vi bråkade lite med ett par banomater..(a) sen drog Jill iaf och jag, Nanding ocg Hanna gick runt lite. När Hanna stack drog vi hem till Nanding en liten stund innan vi gick ner och träffade Adrian.

Jag, Nanding och Adrian satt utanför hennes hus o gjorde inget spec, Alfred och Olle kom förbi en stund. trevligt :) Sen när alla drog gick jag och Adrian runt lite..

Det var väll själva dagen :) Robinson på tv också..skit sääääääääääääääääääämst :O var sjukt mycket bättre förut.. men men.

Nu ska jag snart åka in till Ringen med Mamma, vi ska handla lite till mormor och morfar och sen åka till dem, Morfar har nämligen fyllt år ! 85 tror jag :) grattis grattis! Så blir nog lite tårta och så :)

Skriver kanske när jag kommer hem, pussar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: