14 Mars

Heejsan !

Förlåt för att jhag inte skrivit på ett tag..har bara inte orkat..vart så jävla trött..men nu tror jag att jag är i gång igen :)

Idag har jag vart med Adrian, vi har kollat på film och haft det mys :) Efter filmen gick vi till Centrum en stund. Där träffade vi en massa roliga människor :) Sen gick vi till mig igen..

Melodifestivals Finalen är ju avgjord nu :) Grattis till Malena Ernman med låten La voix !

Under tävlingens gång har jag haft många favoriter men med min valiga tur går det aldrig bra för dem..(a) Men Enligt mig tycker jag nog Att Sarah kunde fått gå vidare..Medans mamma satt hela morgonen och sa att hon trodde att Malena skulle vinna..och som vanligt hade hon rätt.

Malena Ernman - La Voix vidare till Eurovision i Ryssland, Moskva.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: