25 Juni

Hejsan..
Känner att det var väldigt länge sen jag skrev nu..1-2 månader. Men jag har haft väldigt mycket att göra och inte haft orken. Jobbiga tider.  Men allt löser sig, det måste de väll ?

Solen har äntligen hittat till lilla Farsta också. Både jobbigt och skönt. Men verkligen ALLT är bättre än snö.. så I'm happy !
Tog mitt första dopp i vattnet i förrgår..feg som jag är. Men har inte tid att bada just nu. Har jätte mycket att göra innan jag åker på måndag. Kan inte ens använda bikinin eftersom den ska me !

Och bara tanken på att stå på en strand i bara bikini skrämmer mig.. usch..  Måste nog tillochmed köpa en ny bikini..och shorts !! :O Finns massa som jag måste köpa.. men jag vet inte vad. Vet bara att de är ngt jag måste köpa..
Måste Skriva en lista !
Nu måste jag bara fixa några små saker på datorn sen måste jag börja fixa i ordning allt i mitt total stökiga rum.. Hjälp ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: