25 Februari

God morgon alla !

Vaknade kanske för 1 timme sedan men gick upp vid 12.. Fixade mig lite och gjorde i ordning lite frukost.
En macka och Cola..(a) Pappa har hela morgonen försökt ringa till Spinners för att Boka Bowling bana, men nu kom han äntligen fram :) (Hade ringt fel nummer..-.-)

Så..Nu har vi bokat en bana klockan 14.00 ! Kul ! :D hah.
Om en liten stund tror jag att vi ska åka, tror vi ska äta där innan vi börjar spela...hoppas på donken (aaa)

Och när det gäller Bowlingen är jag jävligt taggad ! Har bara lyckas slå min pappa i Bowling 1 ändaste gång! Han är helt omöljlig att slå :O Får fan strike på varje kast :O Men i dag ska han få stryk! haha.

Någon som vill göra något imorrn ? Bara att smsa ! :D  Har telefonen med mig vart jag än är ! och svarar ALLTID på sms!

Om Nanding, Jonte, Charlie eller Carro skulle läsa det här...skulle ni kunna förklara för mig vafan det är som händer på Fredag..? Jag fattar ingenting! (a)

http://www.dimondcenter.com/images/bowling_pins.jpg

Aja, vi hörs när jag kommer hem :)
Pussar <3
Saknar bby <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: