9 November

FARSDAG!

Jag  gav min pappa två skivor som han kunde bränna sina filmer på och en trisslott. På lotten vann han 50 spänn, bah för jag köpte den (a) nej men sen åkte jag och mamma in till stan o handlade lite till mormor och morfar. sen åkte vi till dom. Där fikade vi och fixade med massa grejjer. Sen när jag äntligen var hemma var jag tvungen att städa. 

Började lite med matten men den blev så jobbig så jag sket i den (a) Började teckna lite manga som inte heller gick så bra så nu kollar jag på Tv istället. "Sanningens ögonblick" Riktigt kul x')

Imorrn är det skola igen då. Ska ta ett snack med min gympa lärare, vadå G i gympa?! ska fan ha mint VG :S. 
Orkar inge mer nu x')




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: