30 November

Första advent gott folk.

Jag har både bra och dåliga nyheter. Lika bra att börja med dem bra kanske ? Jag tror jag är frisk ! Eller..hoppas iallafall. Jag har haft väldigt ont i halsen som visade sig vara halsfluss, fick Penicellin för det. Men Penicellinet gjorde så jag mådde sjukt illa och fick jätte ont i magen. Så igår fick det vara nog. Jag hade så ont i magen att jag bestämde mig för att sluta med medecinen. Så idag har jag inte tagit någon medecin och mår mycket bättre än igår. Har nästan inte ätit något på 2 veckor och nu kan jag äntligen äta. Så skööönt ! Så imorrn ska jag till skolan och det har väll både för och nackdelar...Fördelen är att jag är tillbaks och får träffa alla underbara människor. Nackdelen är att eftersom jag vart borta så mycket har jag missat 3 prov och en massa inlämmnigar och jätte många viktiga lektioner...jag kommer vara död inanna jag kommit ikapp.. Hoppas någon kan hjälpa mig ?

Den dåliga nyheten är att Luminor har slutat i Cinema Bizarre...Fan. Luminor spelade Keybord och var andra sångare..Och Ingenting kommer bli som vanligt längre. Det går inte ihop. Han kan inte sluta...men det var bäst för honom så man får väll acceptera det. Här var det sista vi hörde av Luminor:

My dear fans,

I am sorry for having no other choice then to carry out my duty I have towards you.

As you might started to imagine and guess my personal conditions couldn't have been recovered fast enough and good enough.

Please believe me that everything possible was done for me to come back in health and better conditions, but the time did not last, to come back as a complete support for the band.

Please try to find understanding that I have decided that I have no other choice then to declaim all the honours and titles you wanted to give to me.

This makes me sad, but some things can't be like I want them to be .

I will always be in your mind in the way I wanted to be for you ...And I will stay with you .

But I can't stay any longer as a part of Cinema Bizarre.

Which means that I will leave the band from now on.

Let me simply go on as the one I have been for you.

I wish the band luck on their way.

Keep me in your hearts.


Your Moonlight.

Luminor

Good bye my little Moonlight <3


Postat av: Petra

ne orkar inte just nu

2008-12-03 @ 23:01:12
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: