25 November

Tjeeenahej.

Åh, fan vad jag hatar Penicellin tabletter...Men nu är det slut med dom. jag klarar inte va dem längre, dom får mig att må illa och till slut så kräktes jag faktist...(typ ieuw) Men mamma fick tag i en jätte snäll doktor som skrev ut antibiotika till mig i stället fast i flytande form. Jag kan ju inte svälja tabletter :( Jag är otroligt känslig för det. Om jag känner en illa luktande doft elr smak så har jag jätte lätt för att kräkas. Men den här Madecinen jag fick nu har jag hafrt när jag var liten, jag kännde igen smaken (a) Det var nästan läskigt. Jag kommer ihåg den mycket väl. Nu känner jag mig bara lite konstig i magen..mår lite illa men jag hoppas att dte försvinner snart. 

Jag får fortfarande inte gå till skolan men imorrn ska tjejerna i klassen gå till Ungdomsmottagningen så jag tänkte gå dit med dem. Vara med och lyssna och så, men sen måste jag gå hem igen. Blir nog Skola på måndag, eller jag hoppas på det. Inte så mycket eftersom jag ligger läskigt mycket efter..Har två prov att göra och en massa inlämmningar som jag nog inte är klar med än. Jag har tappat bort mig :( Fan ! 

Jag saknar alla så mycket också "/ Det kommer bli så skönt att komma tillbaks sen. Jag älskar skolan! Inte själva "Arbetet" Men skolan. De som gör att skolan blir min skola. Alla människor! Dom är så härliga! Man han aldrig en tråkig dag i Kvickenstorpsskolan! Aldrig. Varje dag är som ett nytt äventyr. Jag älskar det !

Hoppas verkligen att ni inte mår som jag :)<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: