22 November

Heeluue!
ja, nu börjar det närma sig december och folk blir allt mer stressade. Idag har det vart en väldigt seg dag. Mamma väckte mig vid frukost. Jag försökte äta men det är ju skit svårt :( Har så j**la ont i halsen. Och så klart så var det fullt med snö ute också..jippie ! -.-' Åt helvete med snö. Efter den lilla mackan som jag försökte få i mig gick jag o la mig igen, hade tänkt att läsa men somnade i stället. Vaknade igen vid halv 3. Var nära på att somna om massa gånger men annars låg jag bara o stirrade in i väggen 45 min. Tog upp min bok igen, läste några sidor innan jag blev tvungen att gå upp. Blev tvingad att göra lite varm choklad. Satte mig i soffan och kollade på en fotbolls match med pappa. Sen har jag väll bara suttit vid datorn, snackat i telefon och sånt skit :)

Hoppas ni mår bättre än jag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: