Lina älsk <33

Tsm e vi nr 1
Egoow 'hjäärta' Mystik7

ÅÅH Det går inte o förklara hur mycket du betyder för mejh Lina. Allt vi gör blir fan helt underbart, o det blandat med vår musik smak o vår humor asså fy fan x) hahah historierna som kommer till när vi e i farten är fan hur roliga som helst, våra/dina smeknamn på folk e fan bästaste, Geten, Potatisgurkan, den rosa enhörningen, snigeln, guuden, getguden o alla andra du vet,.

Men såhär ere bara, jag älskar Lina :)

Bella ' <3 Lina '
image4


Postat av: Lina K

Jag älskar dej mäst gmn <3

du betyder så jäffla mkt för mej<3

det är blandannat du som får mej att orka gå till den där jäkla bygnaden en seg måndag då jag bara vill liga i sängen hala dag..

inte bara måndagar alla dagar<3

Jag älskar dej bella<3

2008-06-16 @ 21:33:53
URL: http://mylittleponni.bilddagboken.se
Postat av: Isabella

Aaw älskliing <33

Nästa termin kör vi gärnet okej ? jag älskar djeh <33

2008-06-16 @ 22:30:50
URL: http://egoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: