29 maj

Shulululu
Hmm,..Bra, dålig o sådär dag,.. gått upp o ner lixom :) Hade matte prov, ngt slags svenska prov och nästan SO förhör,.. o jag fuskade faktist INTE på matten den här gången (a) tappade min skåpnyckel också...men fick tillbaks den i receptionen. Har ju vart ute nu på kvällen också o träffat lite sociala människor :) Man träffar alltid ngn i Hökis,höhö.
mja..Imorrn börjar jag 11.40.softish! sen ere väll chill efter skolan osså...ner te drevan me vänns bara :)
Hade jag spanska läxa imorrn?... oj då hahah smartit att boken e i skolan dåra..(a)
Aja, Herråh <33

Ni vet att ni älskar mejh

Bella '


Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

2008-05-29 @ 21:59:24
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: