12 juni

Hallå där,
Det var ett tag sen, o det har hänt så mycket..
Italien har spelat sin första match i EM, mot Holland..Förlora tyvär me 3- 0 "/
Sverige har kört sin första mot Grekland, vann me 2-0, Zlatan gjorde ett av målen. Alla hade sån stor press på honom, måste vart skönt för honom att äntligen få göra sitt mål :) Skolavslutning igår, var nog ledsen hela dan igår, fast visste inte att det var därför..Jag kännde sån respekt när alla sjöng nationalsången i Aulan, elr så var det bara jag som hade den respekten,... jag vet inte..men det var ngt som känndes iaf..Va blir det nu,.. 65 dagar lov elr ngt.. Sen får man se alla igen..Inte niorna då men alla andra..Saknar alla redan ! Var på grönan igår också, var väll sådär. Det regnade  -.-  och eftersom jag var ledsen så var det inte lika kul heller.. men det finns fler dagar att åka dit på :) idag vakna jag klockan halv två så den här dagen e väll lite sådär slut..hahah men kanske går ut ikväll elr ngt då :P
 Och såklart..idag är det sommarlovets första dag!  Dag1 hare bra,

Ni vet att ni älskar mejh

Bella '


Kolla in den här sidan o bli medlem jao  http://www.gratisrefill.se/?r=13873





 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: