Camp Rock

Den här filmen måste jag säga att det är den bästa film jag ngånsin sett..Kanske är det för att Jonas brothers är med...Joe jonas iallafall !<3, men iallafall. Den här filmen handlar mycket om musik och att vara sig själv, vad som kan hända om man väljer bort sin riktiga vänner och dom som betyder för att vara me dom "populära" som inte bryr sig ett skvatt dom dig. Filmen är en Disney channel original movie. Den handlar om en tjej som lskar musik och som mest av allt vill åka till Camp Rock under sommaren, men har inte råd. Hennes mamma som är kock får jobba där under sommaren och hon får följa med. Men hon måste arbeta i köket så ofta hon kan. Hon lär känna en ny kompis men nästan lika snabbt får hon syn på den populära tjejen, hon som tror hon äger stället,. Hon skämms över sina föreldrars kassa jobb och börjar att ljuga...


Som jag sa förut så älskade jag den här filmen, jätte bra sånger, bra dans, Underbara Joe Jonas och ja, den är så känslosam i vissa sener att man åh jag vet inte vad den här filmen är BÄST 5 av 5 om jag kunde ge mer skulle jag gjort det.




Ni vet att ni lskar mejh

Bella
'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: