20 Juli

Dag 39 på sommarlovet

Heejsaun, :)<3,
Jag är så fruuuktansväärt dålig ! jag har ju inte skrivigt på hur länge som helst...Och imorrn ska jag bort igen,..Till Strandhem..Ååh vad jag älskar det stället. Förra året hadde jag den bästa veckan i hela mitt liv där. Helt sjuukt fantastiskt ! Jag träffade så sjukt många nya vänner o det var hemskt att åka där ifrån, o nu ska jag dit igen, fan va häärligt :) Det kommer Absolut inte bli samma sak som förra året..Hedda, Anna, Gloria, Jossan, jennifer, Rebecka, Johanna o alla andra som gjorde det så bra, ni kommer ju inte va där "/ Men ni alla får ha det bra så förs vi när jag kommer hem :)<3

Jag kommer iaf att ha det bästast ! :D





Ni vet att ni älskar mejh

Bella '


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: